Pogoji poslovanja

Pogoji poslovanja

S spletno trgovino www.cuvee-wines.si upravlja podjetje CUVEE TRADE d.o.o.

Podatki podjetja:
Polno ime: CUVEE TRADE, trgovina in storitve, d.o.o.
Kratko ime: CUVEE TRADE d.o.o.
Naslov: Litostrojska cesta 59, 1000 Ljubljana
Transakcijski račun: SI56 1010 0005 9195 312 (Banka Intesa Sampaolo d.d., Koper)
Matična številka: 8857539000
Davčna številka: 96594195
E-poštainfo@cuvee-wines.si

Podjetje je bilo v Poslovni register Slovenije vpisano 29. 4. 2021.

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.cuvee-wines.si (v nadaljevanju cuvee-wines.si) so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov ter ostalo predpisano zakonodajo za prodajo preko interneta in takšen način poslovanja. Pogoji obravnavajo delovanje cuvee-wines.si ter poslovni odnos med CUVEE TRADE d.o.o. (v nadaljevanju CUVEE TRADE d.o.o.) ter kupci blaga in storitev (v nadaljevanju: kupci).

Kupec potrjuje, da je seznanjen s celotnim besedilom splošnih pogojev poslovanja na spletni strani www.cuvee-wines.si ter se z njimi strinja.

1. SPLOŠNO O CUVEE-WINES.SI

Spletna trgovina cuvee-wines.si je trgovina z vini in vinom povezanimi izdelki, spiriti, darilnimi paketi ter degustacijami.
Družba je zavezana za plačilo DDV (ID za DDV : SI96594195).

2. DOSTOPNOST INFORMACIJ

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  • identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  • kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta)
  • bistvene značilnosti blaga oziroma storitev,
  • dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  • pogoje dostave izdelkov/artiklov (način, kraj in rok dostave),
  • vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  • način plačila in dostave,
  • pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci

3. NAROČILA

Kupec odgovarja za podatke dane v procesu izvajanja naročila. Ponudnik ne odgovarja za morebitne napake pri dostavi zaradi napačnega naslova.

Po oddaji naročila kupec prejme preko elektronske pošte pogodbo (račun).

Ponudba v spletni trgovini cuvee-wines.si se lahko spreminja. Vse cene so končne, razen če je izrecno napisano drugače. Podjetje CUVEE TRADE d.o.o. je davčni zavezanec, vse cene imajo obračunan tudi DDV. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila z navedenimi načini in pogoji plačila.

Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu »Naročilo potrjeno«). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

4. POSTOPEK NAKUPA IN RAČUN

CUVEE TRADE d. o. o. nastopa kot podjetje, ki ponuja blago ali storitve preko interneta.
Kupec znesek plača podjetju CUVEE TRADE d. o. o., račun pa prejme na vpisani elektronski naslov v postopku naročila. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije. Izdelke pošiljamo na območje Evrope.

Status nakupa

Po zaključenem nakupu bo kupec prejel obvestilo, da je bilo naročilo potrjeno in, da bo vse nadaljnje informacije prejel na oddan elektronski naslov. V kolikor e-maila ne prejmete, preverite mapo SPAM.

Cuvee-wines.si lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja. Prav tako so enake možnosti plačila.

5. ODPREMA BLAGA

Dostavo po Sloveniji za nas opravlja DPD d.o.o. Vse pošiljke so zavarovane in Vam v primeru poškodovanja pošiljke, le to zamenjamo z novo ali vrnemo vaš denar.
V primeru naročil do 14. ure bo pošiljka predvidoma dostavljena naslednji delovni dan.

6.KOMUNIKACIJA

Ponudnik bo s kupcem stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike, bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil, željo kupca, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

Kupec se bo lahko naročil na prejemanje e-novic in se od prejemanja tudi na enostaven način odjavil. Obvestila zajemajo informacije o aktualnih ali bodočih ponudbah, promocijo cuvee-wines.si ter druga oglasna sporočila cuvee-wines.si. Za prejemanje obvestil se smatra, da je potrebna osebna privolitev.

6. PRAVICA KUPCA

Smatra se, da je nakup na spletni trgovini cuvee-wines.si izveden preko pogodbe na daljavo. Jezik, v katerem se sklepa pogodba, je slovenščina.
Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima kupec pravico, da v 14 dneh od prejema paketa obvesti podjetje (na kontaktni e-naslov info@cuvee-wines.si), da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Če je kupec blago že prejel in odstopi od pogodbe, ga vrne ali izroči podjetju ali osebi, ki jo podjetje pooblasti za prevzem blaga, nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po obvestilu iz prvega odstavka 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov. Šteje se, da kupec pravočasno vrne blago, če ga pošlje pred iztekom 14 dnevnega roka za vračilo. Kupec nosi stroške dostave vračila.

  • Ponudnik lahko zadrži plačilo, dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej.
  • Vrnjeno blago mora biti nepoškodovano, v nepoškodovani originalni embalaži in nespremenjeni količini. V kolikor ponudnik ugotovi, da je blago odprto ali spremenjeno, kupcu ne pripada povračilo zneska.
  • V primeru odstopa od pogodbe bo ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe (oziroma po prejemu vseh potrebnih podatkov kupca, ki so potrebni za identifikacijo kupca: ime in priimek, št. naročila) in vrnjenega blaga, vrnil vsa prejeta plačila, ki se nanašajo na kupoprodajno pogodbo od katere kupec odstopa. Plačila bo ponudnik kupcu vrnil z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je kupec uporabil ob nakupu vrnjenega blaga, razen če kupec izrecno zahteva uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega kupec ne nosi nobenih stroškov.
  • Ponudnik si pridružuje pravico do zavrnitve blaga kupcu, ki zlorablja pravico do odstopa od pogodbe skladno s 43.č ZVPot.
  • Kupec, ki ni potrošnik v skladu z ZVPot, svoje pravice do odstopa od pogodbe uveljavlja z veljavno zakonodajo.
  • V primeru odstopa od pogodbe kupca bremeni strošek vračila prejetega blaga. Paketov z odkupnino ne sprejemamo.
  • Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v primeru naročila produkta, ki je izdelan po njegovih navodilih in prilagojen njegovim izrecnim zahtevam (skladno z 2. točko 5. odstavka 43.č člena ZVPot).

Uveljavljanje stvarne napake

Reklamacijo iz naslova stvarne napake lahko kupec uveljavlja za vsak kupljeni izdelek (kar pomeni, da lahko kupec zaradi napake na izdelku, za katerega ni bila dana garancija, uveljavlja pravice iz stvarne napake).
Iz naslova stvarne napake lahko kupec napako na izdelku reklamira pri prodajalcu, in sicer v dveh mesecih od odkritja stvarne napake (za napake, ki se na izdelku pokažejo po dveh letih od prevzema, pa prodajalec ne odgovarja več), ter po lastni izbiri zahteva odpravo napake ali vračilo plačanega zneska v sorazmerju z napako ali zamenjavo blaga ali vračilo plačanega zneska. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da izdelek pregleda. Če napaka ni sporna, mora podjetje čimprej, najkasneje pa v roku osmih dni, ugoditi kupčevemu zahtevku. Če o napaki obstaja spor, mora podjetje kupcu v enakem roku podati pisen odgovor.

Ko blaga ni na zalogi

Lahko se zgodi, da kupec odda naročilo preko spleta, prodajalec ga potrdi, kasneje pa sporoči, da naročenega blaga nima na zalogi. Podjetje bo v tem primeru kupca poklicalo in ponudilo možnost dobave drugega blaga ali vračilo plačila. Denar bo vrnilo takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v 14 dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Blago se vrne ponudniku na naslov CUVEE TRADE d.o.o., Litostrojska cesta 59, 1000 Ljubljana.

7. CENE

Cene so v evrih z DDV. Cena navedena ob posamezni steklenici ne vsebuje stroškov pošiljanja.
Cena izpisana ob koncu naročila je končna cena, ki vsebuje tudi strošek pošiljanja.
Ponudnik krije stroške pakiranja in embalaže.
Ponudnik si pridržuje pravico do spreminjanja cen. Veljavna je tista cena, ki je objavljena na dan naročila t.j. na dan zaključka in oddaje naročila.

Akcije

Popusti v akcijah se med seboj ne seštevajo in so časovno omejeni, v kolikor v pogojih akcije ni navedeno drugače. Pri vsakem nakupu je možno uporabiti eno promocijsko kodo. Pri nakupu artiklov v akciji ne velja brezplačna poštnina – v kolikor ni določeno drugače. V sklopu akcij se darila ne dodajajo. Ravno tako na artikle, ki so že znižani, ni mogoče uveljavljati promocijske kode za dodatno znižanje cene artiklov ali končne cene v košarici. CUVEE TRADE d.o.o. si pridružuje pravico, da določene artikle iz akcije izvzame.

Slikovni material in grafika

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last podjetja CUVEE TRADE d.o.o.. ali njenih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so le zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitev ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago oziroma prodajno akcijo. Čeprav se ponudnik trudi zagotoviti natančne fotografije prodajnih artiklov, je potrebno vse fotografije jemati kot simbolične. Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.

8. PLAČILNI POGOJI

Ponudnik zagotavlja naslednje načine plačila;

  • plačilo po predračunu: namenjeno predvsem pravnim osebam. Kupec prejme predračun po elektronski pošti ali na naveden naslov v naročilu. Po plačilu predračuna, sledi odprema pošiljke v dogovorjenem roku.
  • plačilo po povzetju; Kupec mora biti ne glede na vrednost pošiljke osebno prisoten pri prevzemu. V primeru pošiljanja paketa s plačilom po povzetju, plačate poštarju le dejanski znesek, ki ste ga prejeli pri potrditvi naročila. S pošto DPD imamo sklenjeno pogodbo, tako da strošek pologa gotovine krije podjetje CUVEE TRADE d.o.o.
  • plačilo s kreditno kartico preko interneta; naročen artikel ali storitev lahko kupec varno plača tudi s kreditno kartico. Ponudnik sprejema; Visa, Mastercard, Activa, BA.
  • Za kartična plačila spletnega in fizičnega pos terminala za podjetje Cuvee Trade d.o.o., skrbi banka Intesa Sanpaolo d.d., Pristaniška ulica 14, 6502 Koper.

9. VARNOST OSEBNIH PODATKOV

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za vodenje računov, ponudb in ostalo potrebno dokumentacijo.

10. PRITOŽBE IN SPORI

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik si bo prizadeval vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in morebitne spore reševati sporazumno.

11. OPOZORILA

Mladoletnim osebam je prodaja alkoholnih pijač prepovedana. Zato mora biti kupec polnoleten v času oddaje naročila. V nasprotnem primeru ponudnik takoj odstopi od pogodbe. S strinjanjem s splošnimi pogoji, potrjujete, da ste starejši od 18 let.
Ministrstvo za zdravje opozarja; prekomerno pitje alkohola škoduje zdravju.

12. NAROČNINA NA VINSKE PAKETE

Naročnina na vinski paket je lahko mesečna.
Mesečna naročnina se naročnikom zaračuna in odtegne samodejno iz izbrane kreditne kartice naročnika. Naročnina se zaračunava vsak mesec, na začetku meseca in za naprej. Naročnina se obračunava na dan naročila storitve in velja za nadaljnjih 30 dni. Z naročilom storitve, naročnik izrecno soglaša in privoljuje, da se začne takoj opravljati/zagotavljati storitev in s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe v skladu s 43. d členom ZVPot.

Vir: Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/04 -; UPB, 117/04 Skl. US, 46/06 Odl. US, 114/06 – ZUE, 126/07, 86/09, 78/11, 38/14, 19/15)

Ljubljana, 25. oktober 2021